دوره و شماره: دوره 3، شماره 7، خرداد 1401، صفحه 1-141 
شناسنامه و فهرست

صفحه 1-2


تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونه‌هایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت)

صفحه 3-13

شادی تاکی؛ حسن بلخاری قهی؛ مریم سالاری


بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب)

صفحه 14-25

کیانا آقاربی


واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزه‌داران» اثر پیتر بروگل

صفحه 26-37

آیناز اصغری‌نیا


پژوهشی پیرامون ویژگی‌ها‌ی زبان و بیان در نقاشی دیجیتال

صفحه 38-47

شروین شماس؛ مریم توحیدی


«هنر و مخاطب» نوشته نیک زنگ‌ویل

صفحه 47-67

مونا امامی


«کیست مشتریِ فالِ مشتری؟ فالنامه‌ها؛ فال‌گیری و تفأل در مقام اثری هنری» نوشته معصومه فرهاد و سرپیل باغچی

صفحه 68-85

نیلوفر لاری


«زبانِ موسیقایی و شناخت» نوشته پیتر کیوی

صفحه 86-88

محمد صادق قیصری


«مشکلات با پرسپکتیو: مطالعات موردی تصویرسازی ایران دورۀ قاجار» نوشته دیوید جی. راکسبورا

صفحه 89-100

نسترن نجاتی؛ سینا علیزاده


«هنر اشیاء» نوشته اولگ گرابر

صفحه 101-110

فاطمه مهرابی


گفت‌وگو با مریم راستی

صفحه 111-120

جهانبخش امیربیگی


مواجهۀ مخاطب با طبیعت در نگارۀ رسیدن همای به در کاخ همایون از منظر پدیدارشناسی موریس مرلو پونتی

صفحه 121-124

لیلا غفاری


نقدی بر نقش ابژکتیو هنرمند و مخاطب در تئاتر امروز ایران

صفحه 125-128

سیده غزل نعیمی


نورِ درونِ یخچال

صفحه 129-132

عرفان غیاثی


«پارودی مرگ» نقدی بر عکس «شش فوت زیر زمین» اثر دیوید استوارت

صفحه 133-141

بی‌نظیر شیبانی


اسفند 1401، صفحه 1-162 شهریور 1401، صفحه 1-115 خرداد 1401، صفحه 1-141